
Алматы технологиялық колледжі – Алматы қаласындағы техникалық және кәсіптік білім берудің көшбасшысы. 1975 жылы құрылған бұл оқу орны жарты ғасырдан астам уақыт бойы еңбек нарығына сұранысқа ие, жоғары білікті мамандарды даярлап келеді. Қазіргі таңда колледж еліміздегі тағам өндірісі мен қызмет көрсету саласына кадр дайындау бойынша үздіктер қатарында.
Мамандықтар спектрі – заманауи сұранысқа сай
Колледжде барлығы 8 бағыт бойынша оқыту жүргізіледі. Олар:
- Қонақүй бизнесі
- Тамақтану саласында қызмет көрсетуді ұйымдастыру
- Тамақтандыруды ұйымдастыру
- Туризм
- Маркетинг (салалар бойынша)
- Ет және ет өнімдерін өндіру
- Нан пісіру, макарон және кондитер өндірісі
- Тағам өндірісінің технологиясы
Бұл мамандықтар студенттердің кәсіптік машығын тереңдетіп қана қоймай, оларға нақты өндірістік дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
Жоғары сұраныс – жоғары сапа көрсеткіші
Колледждің жобалық қуаты – 600 орын, алайда қазіргі таңда 1531 студент білім алуда. Бұл – оқу орнына деген сұраныстың жоғары екенін көрсетеді. Білім алушылардың басым бөлігі – мемлекеттік тапсырыс бойынша, бұл олардың қолжетімді әрі сапалы білім алуына жол ашып отыр.
Сондай-ақ 938 студент мемлекеттік стипендия алады, бұл олардың әлеуметтік қолдау мен мотивацияға ие болуына себепші.
Әлеуметтік жауапкершілік – басты қағида
Колледж әкімшілігі әлеуметтік осал топтардан шыққан жастарға ерекше назар аударады. Қазіргі таңда оқу орнында ата-анасының қамқорлығынсыз қалған 22 студент (жетім балалар) білім алып жатыр. Бұл – оқу орнының тек білім беру емес, тәрбиелік әрі әлеуметтік миссияны да мүлтіксіз атқарып отырғанын көрсетеді.
Жұмысқа орналастыру – нақты нәтиже
Колледж түлектерінің жұмысқа орналасу көрсеткіші жоғары деңгейде. Мысалы:
- 2022 жылы – 434 бітірушінің 82%-ы жұмысқа орналасқан.
- 2023 жылы – 299 бітірушінің 76%-ы өз мамандығы бойынша еңбекке араласқан.
- 2024 жылы – 468 бітірушінің 83%-ы тұрақты жұмыс тапқан.
Бұл – колледждің кәсіби бағыттағы жұмыс жүйесінің тиімділігін дәлелдейтін нақты көрсеткіштер.
Заманауи инфрақұрылым – білім беру сапасының кепілі
Колледжде сапалы оқу процесін ұйымдастыру үшін барлық жағдай жасалған:
- Кітапхана қоры – 19016 бірлік оқулық пен оқу-әдістемелік материалдардан тұрады.
- Оқу залы – 20 орындық, студенттердің жеке оқуына лайықталған.
- Асхана – 200 орындық, санитарлық-гигиеналық талаптарға толық сай.
- Жатақхана – 2024 жылдың желтоқсанында пайдалануға берілді, ол алыс өңірлерден келген студенттер үшін үлкен көмек.
Педагогикалық әлеует – біліктіліктің негізі
Бүгінде колледжде 98 педагог жұмыс істейді, оның ішінде:
- 92-сі – штаттық оқытушылар (94%)
- 66%-ы – жоғары және бірінші санатты, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, магистр дәрежесіне ие ұстаздар
Бұл – колледждің білім беру сапасына жоғары талап қоятынын және оқытушылар құрамының кәсіби деңгейі жоғары екенін айғақтайды.
Дуалды оқыту – теория мен практиканың үйлесімі
Бүгінде колледжде 453 студент дуалды оқыту жүйесімен қамтылған. Бұл жүйе студенттердің оқу барысында нақты өндіріс орындарында іс жүзінде тәжірибе жинақтауына мүмкіндік береді. Колледж 11 кәсіпорынмен ресми түрде келісімшарт негізінде серіктестік орнатқан.
Халықаралық жобалар – жаһандық бағытқа бетбұрыс
Алматы технологиялық колледжі халықаралық ынтымақтастық аясында бірнеше маңызды жобаларға қатысады:
- GIZ (Германия) – Орталық Азиядағы кәсіптік білім беру бағдарламасы
- «Caspian Center» (Түркия) – студенттер мен педагогтарға арналған тағылымдамалар
- Nikolaos қоры (Италия) – тағылымдама және тәжірибе алмасу жобасы
- «Жібек жолы шеберлері» халықаралық альянсы – кәсіби байқауларға қатысу
Бұл жобалар колледж студенттері мен оқытушыларына халықаралық тәжірибе алмасуға жол ашып, жаһандық бәсекеге қабілеттілікке жол салады. Қорытындылай келе, Алматы технологиялық колледжі – техникалық және кәсіптік білім беру саласындағы үздік үлгілердің бірі. Заманауи талаптарға сай инфрақұрылым, білікті педагогикалық құрам, жұмыс берушілермен серіктестік, халықаралық жобаларға қатысу – мұның барлығы колледждің табысты келешегінің кепілі. Колледж өз миссиясына сай сапалы білім беруді ғана емес, сонымен қатар адамгершілік пен әлеуметтік жауапкершілікті де басты орынға қойып келеді.

Leave a reply